آخرین اخبار
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۶
بازدید:۵۳
«احمدی» گفت: ساختار ارتباطی مشخصی را با رؤسای هیأت امنای یادمان ها تعریف نماییم تا بتوانیم کار نمونه ای را در کلانشهر اصفهان و شهرستان انجام دهیم.
کد خبر : ۹۲۷۸۹

 «محمدعلی احمدی» فرماندار اصفهان در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان، اظهار داشت: تدفین هریک از شهدای گمنام باعث ایجاد یک قطب و قرارگاه ارزشمند فرهنگی می شود که در هر مقطعی از زمان امکان بهره برداری از آن وجود دارد.

 


فرماندار اصفهان افزود: هیأت امنای یادمان ها قبل از تدفین شهدای گمنام، تشکیل گردد تا شاهد پیگیری احداث یادمان ها، طراحی ساختارهای فرهنگی مردمی و برنامه ریزی های خوبی باشیم.

وی تصریح کرد: در جانمایی و تعیین محل دفن شهدای گمنام بایستی نگاه انعطافی داشته و همکاری و همراهی لازم را با شهرداری داشته باشیم.

احمدی با تأکید بر اهمیت فعال سازی هیأت امناها و برنامه ریزی، گفت: پیگیری های لازم پیرامون طرح عملیاتی و اجرایی برای روایتگری و اجرای برنامه های مختلف در یادمان ها قبل و بعد از دفن شهدای گمنام به صورت مردمی انجام گردد.

وی افزود: ساختار ارتباطی مشخصی را با رؤسای هیأت امنای یادمان ها تعریف نماییم تا بتوانیم کار نمونه ای را در کلانشهر اصفهان و شهرستان انجام دهیم.

انتهای پیام/

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها